Mål

Företaget: Har som mål är att utnyttja alla säljutbildningar vi har varit på och använda oss av den nya kunskapen. Vi har satt upp ett mål på att sälja så många baggisar att det täcker kostnadera för att medverka på mässan. För det krävs det att vi säljer  ca 13 st, men vi satsar på att sälja 20 st baggisar per dag.  


Felicia: Mitt mål är att utvecklas som säljare. Bli mer säkrare på mig själv och våga sticka ut. Det hade varit även kul om någon i företaget utmärktes i till exemepel bästa säljare eller någon annan kategori. Jag har som mål att sälja 8 baggisar under mässan. 
   
Viktor: Mitt mål är att lära mig använda den kunskap jag fått av de säljutbildningarna vi varit på. Jag har satt upp ett mål att sälja 10 produkter på de två dagarna. Jag ska även förbättra min säkerhet i säljsamtal och bli bättre på att våga ta kontakt med kunder, även om de inte visar intresse från början. 

Sabina: Mitt personliga mål är att utvecklas som säljare. Jag vill uppfylla alla kriterier vi lärde oss på säljutbildningen och få en överrenskommelse med så många kunder som möjligt. Att ha kvar glöden genom båda dagarna är ett annat personligt mål.

Sophie: Mitt personliga mål är att utvecklas som säljare, bli mer framåt och att våga ta steget fram till kunden. Ett annat mål är även att hålla dagarna organiserade utan stress, och se till att alla håller humöret uppe oavsett om det går bra eller dåligt.

Emelié: Mitt mål är att bli mer framåt och verkligen ta kontakt med alla som går förbi oavsett vad det är för person. Jag ska även använda mig av det som jag har lärt mig på de oika säljutbildningar och om jag märker att mina säljteckniker fungerar, har jag nått mitt mål.  Ett annat mål är att sälja minst 8 Baggisar under de två mässdagarna på Åhaga.

Kommentarer
Postat av: Anders

Bra, konkreta mål. Hoppas ni når dom och kanske lite till. Lycka till!

2010-03-08 @ 09:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0